کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس
سرخط خبرها

جانشین فرمانده نزاجا: با پیشرفته‌ترین تجهیزات بومی از مرز‌ها دفاع می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۷۱۶۵۸
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
جانشین فرمانده نزاجا: با پیشرفته‌ترین تجهیزات بومی از مرز‌ها دفاع می‌کنیم
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید براینکه در ۱۵۰۰ کیلومتر از مرز‌های کشور حضور داریم تا امنیت برقرار باشد، گفت: مرز‌های کشور به تجهیزات نوین مجهز هستند و مداوم پایش می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر نوذر نعمتی در اختتامیه هشتمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانش‌آموزان درجه‌داری آموزشگاه‌های ارتش که در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) برگزار شد، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های استکبار جهانی را تحت رهبری امام راحل تا شروع جنگ تحمیلی خنثی و در این مسیر سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرد. ارتش همچنین هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده و همه مأموریت‌های خود را تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا با سربلندی پشت سر گذاشته است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیرو‌های ارتش در تمامی مرز‌های کشور حضور دارند و شبانه‌روز مشغول حفظ و حراست از مرز‌ها هستند، ارتش همواره در کنار سایر نیرو‌های مسلح مأموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. ما در هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مرز‌های کشور حضور داریم تا امنیت برقرار باشد و مردم با خیال راحت به زندگی خود بپردازند. مرز‌های کشور به تجهیزات نوین مجهز هستند و مداوم پایش می‌شوند.

امیر نعمتی خاطرنشان کرد: مردم کشورمان از ارتش توقع دارند در زمان وقوع بلایای طبیعی جزو اولین نفر‌هایی باشند که به یاری آن‌ها می‌شتابند. شما در ارتشی وارد شدید که در دوران ویروس منحوس کردنا در اولین ساعات همه‌گیری این ویروس در بین مردم حضور یافت و بلافاصله بیمارستان‌های صحرایی ایجاد و خدمات بسیاری به مردم ارائه کرد. ارتش در سال‌های پس از انقلاب در همه میدان‌ها ولایت‌مداری، ولایت‌پذیری و آمادگی خود را در جهت حفظ و حراست از مملکت ثابت کرده و هر جا که نیاز باشد، شما جوانان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آنجا حضور پیدا کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->